Najčastejšie otázky

Pozrite sa na najčastejšie otázky, ktoré sme pre vás pripravili za účelom rýchlejšej odpovede na to, čo sa nás pýtate najčastejšie.

Aký sortiment ponúkate?

V ponuke máme aktuálne viac ako 40 000 rôznych produktov od viac ako 1000 lokálnych aj svetových značiek. Našim hlavným zameraním je Domácnosť a záhrada, ktorú dopĺňa sortiment Chovateľských potrieb, Športových potrieb a Kozmetiky.

Koľko trvá doručenie objednávky?

Doručenie objednávky závisí od produktov, ktoré objednávka obsahuje. Každý produkt má uvedenú svoju skladovú dostupnosť a približnú dobu dodania. Niektoré produkty sú k dispozícií v našom sklade, niektoré sú skladom u dodávateľa a niektoré produkty treba pred odoslaním ešte na mieru prispôsobiť a zabaliť (napríklad ručne vyrábané krmítka). Platí však, že priemerná doba dodania objednávky je 3 - 7 pracovných dní. 

Je možné zmeniť spôsob dopravy?

Ak objednávka ešte nebola odoslaná, spôsob dopravy vám radi zmeníme - stačí nás kontaktovať.

Je možné zmeniť spôsob platby?

Ak vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje zvolený spôsob platby, radi vám ho zmeníme - stačí nás kontaktovať.

Ako môžem reklamovať/vrátiť tovar?

Reklamácia je u nás veľmi jednoduchá - stačí nás kontaktovať s opisom problému a situáciu vyriešime. Pri reklamáciách poskytujeme viaceré možnosti riešenia ako výmenu tovaru, vrátenie peňazí alebo čiastočnú kompenzáciu. Výber je na zákazníkovi a jeho preferencií. Viac informácií nájdete v časti Reklamácia a vrátenie.

Odkiaľ pochádzajú produkty?

V našom širokom portfóliu produktov nájdete produkty od viac ako 1000 svetových aj lokálnych značiek. Zameriavame sa najmä na európske značky, resp. európske produkty, kde väčšina produktov pochádza zo Slovenska, Českej republiky, Nemecka, Španielska a Holandska. Zvyšok sortimentu tvoria produkty z Ameriky alebo Ázie.

 

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Neváhajte nás kontaktovať.