Reklamácia a vrátenie

Aj keď robíme všetko pre to, aby sme zákazníkom poskytli ten najlepší servis a najkvalitnejšie produkty, občas sa stane, že tovar nevyhovuje požiadavkám zákazníka alebo je poškodený. V takých prípadoch vám radi pomôžeme s jeho reklamáciou, ktorú sa budeme snažiť vybaviť k vašej najvyššej spokojnosti. Pozrite si najčastejšie problémy a ich riešenia.

Objednávka mi prišila nekompletná

V prípade, ak vám v objednávke niečo chýba, či už je to časť produktu alebo celý produkt, kontaktujte nás a chýbajúci produkt alebo jeho časť vám dodatočne dopošleme.

Produkt mi prišiel poškodený

V prípade, ak je produkt poškodený alebo sa jedná o nekvalitný, resp. vadný kus, kontaktujte nás a produkt vám vymeníme alebo vám vrátime peniaze - podľa vašej preferencie.

Chcem vrátiť produkt

V prípade, ak vám produkt z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje a chcete ho vrátiť, kontaktujte nás a zašleme vám inštrukcie k jeho vráteniu. Dostanete štítok, ktorý stačí na zabalený balík nalepiť a odniesť na najbližšie podacie miesto. Vrátenie je zadarmo.

Objednávka mi nedorazila

Štandardná doba doručenia je 3 - 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Ak prešlo už viac času a objednávka vám stále nedorazila, kontaktujte nás prosím a situáciu preveríme s dopravcom.

Iný problém

V prípade, ak máte akýkoľvek iný problém, neváhajte nás kontaktovať a situáciu budeme riešiť.